וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברוא את העולם מחדש: מעצבי העל שחוברים למותגי העל

23.1.2018 / 8:03

היום, יותר מתמיד, אפשר לרכוש מוצרים שעוצבו על ידי מעצבי על ולא להיכנס למינוס מטורף בבנק. חזרנו אל החיבורים המעניינים בין המעצבים הכי גדולים למותגים שנמצאים אצל כל אחד בבית

ויקטוריה בקהאם. איסטגרם, צילום מסך
מוצרים ממותגים בזכות חיבור בין מותגי יוקרה למעצבי על. ויקטוריה בקהאם/צילום מסך, איסטגרם

מתישהו בעשור האחרון זה הפך לתופעה: מותגי אופנה ועיצוב יוקרתיים הפכו להיות זמינים לכולם. לעשירון העליון אין מונופול על החיים הטובים ומה שמרכיב אותם, וכלל האוכלוסייה החלה ליהנות ממוצרים ממותגים, בזכות שילוב בין מותגי יוקרה למעצבי על. קולקציות בגדים, נעליים ואפילו מוצרי מזון זוכים לטאצ' מרגש ומוגשים במחיר סביר. הנה כמה חיבורים עולמיים מעניינים בין מעצבי על למותגים.

איסי מיאקי ל"אוויאן"

אגדה אורבנית מפורסמת מספרת על בחורה שהשתמשה בבשמים של איסי מיאקי, נתקפה בתשוקה בלתי מוסברת לקחת את הבקבוק היפהפה ולשתות את תכולתו. טוב, זה סיפור מומצא, אבל אי אפשר לטעות עם העיצוב המרשים של איסי מיאקי. גם בחברת המים "אוויאן" התלהבו ובשנת 2010 יצאה לדרך "Evian Enjoy", סדרת בקבוקי זכוכית מעוצבים שגם יכולים להיות יופי של אגרטלים בתום השימוש.

וונג, טיאלט וריד ל"סטארבקס"

מעצבי האופנה אלכסנדר וונג, סופי טילט ובילי ריד חברו בשנת 2011 לרשת בתי הקפה המצליחה "סטארבקס" ועיצבו שלוש חולצות בהשראת קפאין. וונג סיפר שנקודת המוצא לעיצוב החולצה שלו הייתה המחשבה על הדבר הנורא מכל: שפיכת קפה על חולצה. טילט, מצדה, גילתה שדווקא הגלובליזציה והעובדה שיש הרבה בני אדם שלוגמים "סטארבקס" בו זמנית מסביב לעולם - הייתה הכוח המניע עבורה. כך או כך, החולצות האלה הן יופי של דרך לפתוח את הבוקר.

לורן סקוט ל"בננה ריפבליק"

בשנים האחרונות שמה של סקוט מוזכר בהקשרים עצובים: בת זוגו של מיק ג'אגר התאבדה בתלייה והותירה את עולם האופנה בהלם. כשנה וחצי לפני התאבדות מעצבת האופנה, פנתה אליה "בננה ריפבליק" והציעה לה לעצב קולקציית חגים אקסקלוסיבית הכוללת דגמי לבוש ואקססוריז. בצורה כזו, עיצוביה של סקוט, שהייתה חביבת הסלבס, הגיעו גם ללקוחות שמתגוררים מחוץ לגבעות הוליווד.

פראדה ל-"LG"

בדיוק מה שאתם קוראים: כבר בעשור הקודם בית האופנה פראדה חבר לחברת "LG" והביא לעולם מכשיר סלולרי מעוצב במחיר סביר פלוס: 600 אירו. מצד אחד, מדובר בסכום לא קטן בשנת 2007. מצד שני, רק תחשבו על כל הראשים שהייתם מסובבים כשהייתם מספרים ברוגע שפראדה עיצבו לכם את הטלפון. משהו אומר לנו שהייתם סופגים את המחיר.

וונג ל-"H&M"

כן, שוב אלכסנדר וונג. אי אפשר להתחמק ממעצב העל ונדמה שעיצוביו מקיפים אותנו בכל מקום. בשנת 2014 חשף וונג כי ישתף פעולה עם רשת האופנה הקמעונאית וגרם למאות אלפי אנשים ברחבי העולם לרטוט מהתרגשות. הסיבה לאקסטזה הייתה פשוטה: משמעות שיתוף הפעולה הזה היא שכל אדם שעד כה לא היה יכול לרכוש בכספו דגמים מבית וונג, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות. למעשה, כולם הרוויחו שכן "H&M" שמרה על המסורת של שחרור קולקציות קפסולה יוקרתיות.

סטלה מקרטני ל"אדידס"

לעתים נדמה שסטלה מקרטני, מעצבת האופנה הבריטית, הייתה איתנו מאז בריאת העולם. בשנת 2004 השיק מותג "אדידס" את "אדידס מאת סטלה מקרטני", קולקציה שסיפקה בגדי ספורט לנשים ולא התפשרה על הסטייל ועל השיק. ובינינו, מי לא הייתה רוצה ללבוש מכנסי ריצה שעוצבו על ידי האישה שיצרה את שמלת החתונה של מדונה לגאי ריצ'י? כל אימון בבגדי סטלה מקרטני הופך להיות הרבה יותר נוח. או יותר יפה. זה מה שאנחנו חושבים, כן?

ויקטוריה בקהאם ל"טארגט"

הספייס גירל הכי אופנתית, שנישאת על גלי אהדה משבוע האופנה האחרון בניו יורק, החליטה לרדת להמונים והשיקה השנה שיתוף פעולה עם רשת האופנה הזולה, "טארגט" (שגם עושה משלוחים לישראל, אל תשכחו). בהכרזה על שיתוף הפעולה, סיפרה בקהאם כי רצתה לפנות לנשים שלא יכולות להרשות לעצמן לרכוש בגדי מעצבים. שמלה של ויקטוריה בקהאם בבית זה הדבר הכי קרוב שתקבלו להופעה של הספייס גירלס, רק אומרים.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully