וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שיהפכו את החיים שלכם לקצת יותר טובים

וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס, וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס

23.7.2018 / 7:16

בגיל 50 פלוס אנחנו בשיאנו, צעירים בגופנו וברוחנו, עם הכנסה פנויה וזמן לנסות דברים חדשים. משהו עדיין חסר? זה מה שאתם צריכים לעשות כדי ליהנות ממה שיש לעולם להציע

זוג נוסעי על קטנוע. ShutterStock
תפתיעו את עצמכם/ShutterStock

פתחו את הפה

הקלישאה אומרת שלילדים הכי קל ללמוד שפות חדשות, אבל אנחנו כאן כדי לשבור את המוסכמות ולהתקדם בחיים דווקא כשנראה שהשגנו כבר הכול.

האיטלקית ההיא שתמיד חשבתם שמתנגנת טוב בקולנוע? הצרפתית שמאפשרת להזמין מהתפריט הלא-תיירותי בפרובאנס? אולי הסינית שתשחרר אתכם לחופשי ממדריך הטיולים המערבי בשנגחאי? זה הזמן לבחור (ואפשר כמובן לא להסתפק בשפה אחת בלבד) ולהתחיל לפטפט עד השגת היעד.

הימים שבהם נדרשו שיעורים ומורים מיומנים כבר מזמן מאחורינו. כל אפליקציה ייעודית תשיג עבורכם את המטרה תוך כדי פקקי הבוקר או הג'וגינג בפארק - וזו הדרך הכי טובה להרחיב את העולם ולפתוח בו דרכים חדשות עוד לפני שיצאתם בכלל מהבית.

זוג תיירים על רקע המזרקה בפיאצה נבונה, רומא. ShutterStock
ללמוד איטלקית וללטש אותה בטיול ברומא/ShutterStock

אל תנגבו את הזיעה

משבר גיל ה-40 הישראלי מגיע יותר מדי פעמים בתצורה של אופניים יקרות מדי ותלבושות רוכבים זוהרות מדי. לכם אמור להיות יותר סטייל מזה.

ספורט הוא הדרך המוכחת ביותר, האמינה ביותר והמהנה ביותר לשדרוג אישי, ואין שום סיבה שתגבילו את עצמכם בנושא. זה יכול להיות מאמן אישי בבוקר יום ראשון ושיעור ספינינג בערב שני, זה מעולה אם תחליטו לחדש את משחקי הכדורסל עם החבר'ה באמצע השבוע, להסתפק ביוגה ביום רביעי ובחמישי תעיפו עפיפונים מצדנו, כל עוד בשישי-שבת לא תחליטו פתאום לנוח.

הבחירה הספציפית ממש לא חשובה, לעומת ההחלטה עצמה: אתם והאנשים הכי מצליחים סביבכם משילים מעצמם כל סמל סטטוס על המגרש או המסלול, וחוזרים באחת לימי הילדות ולמרדף המאושר אחר כדור או סתם אחרי הניצחון. שם, אתם נזכרים, ספורט הוא החיים, ואין פלא שהוא אחראי גם על האיכות והדרך שאתם חיים אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גבר מתעמל על שפת הים. ShutterStock
ספורט עושה טוב לנשמה/ShutterStock

זמן זה כסף

ערך ההתנדבות "תוקף" כל ישראלי כבר בגן הילדים או בבתי הספר. פרויקטים חינוכיים מנסים להרגיל אותנו לתרום לזולת, אך עושים זאת לרוב תחת מסגרת נוקשה של כללים שלעתים חוטאים למטרה.

שנים אחרי, מגיע זמן התיקון. הוא יכול לצאת לפועל עם בעלי חיים או ילדים שחייהם זקוקים לזריקת אופטימיות, עם ארגונים סביבתיים או יוצאי צבא שמחפשים להשתקם. מחוץ למעטפת הנוחה מאוד של חיינו, מחכות אינספור קבוצות שמזלן היה מעט פחות טוב לאחרונה. כל דקה שנקדיש להן היא עולם ומלואו, והשינוי החיובי הוא הדדי.

אין כאן צורך במחווה גרנדיוזית או בתרומה כספית ראוותנית. מספיקה רק שעה בשבוע שבה לא תחשוב על עצמך - וזו בדיוק השעה שבסיומה תהפוך לאדם טוב יותר.

לחצו על הדוושה

ולפעמים, השינוי יכול לבוא פשוט יותר, מבפנים. אתה יכול לסיים את האימון ולסכם עוד פעילות חברתית מספקת, לסגור עוד שיעור ולצאת מהמטבח, אבל בדרך ליעד הבא שלך - משהו עדיין יכול להיות חסר.

הלייפסטייל המשופר זקוק מדי פעם לזריקת אנרגיה, ובלב פנימה רובנו יודעים שאין כמו תחושת מנוע אמיתי כדי להדליק ניצוץ שיאיר את כל היומיום שלנו. זה לא חייב להיות "אופנוע יום הולדת ה-40", שיגרום לסביבה בעיקר לדבר עליך מאחורי הגב, אבל התחדשות אותנטית במכונית שתמיד חלמת עליה היא עוד שלב בסולם ההצלחה שהרמת בשתי ידיים. שהמכונית שלך תשלב בין אמנות, טכנולוגיה חדשנית וחוויית נהיגה אחרת שגורמת הנאה - אישית ולכל אלה שנוסעים איתך.

כי מה אתה מחפש בחיים, הרי, לאחר שכבר השגת את רוב יעדיך? הגשמה עצמית ונתינה, שיפור מתמיד ומחשבה יומיומית, שאינה פוסקת, איך להשתפר. אה, וגם קצת אדרנלין.

הגבירו את התיאבון

זו 2018, אנחנו יודעים, ואוכל בעידן הזה הוא גם פלטפורמה מולטי-חברתית. אנחנו מצלמים אותו ומתייגים אותו ומשתמשים בו כדי לגרום לאחרים לקנא - וזה עוד במקרה הטוב, כשאנחנו באמת מתייחסים למה שיש על הצלחת, ולא אוכלים תוך כדי הפניית תשומת לב לשש משימות אחרות.

עצה שלנו? קחו ביס אחד חשוב מהחיים מדי יום, אבל בקטע מילולי. ארוחה אחת שתהיה רק שלכם, ללא הסחות דעת שמפריעות לבלוטות הטעם לעבוד. אולי תגלו שבמסעדה הקטנה שגיליתם לא מזמן ליד העבודה יש בעל בית עם סיפור חיים מרתק, אולי יתעורר בכם החשק ללמוד לבשל בתאילנד, או שהעיר הכי פחמימתית באיטליה פתאום תקרא לכם מרחוק ותתחנן להיות יעד החופשה הבא שלכם.

זו באמת 2018, ואוכל הוא אחד הדברים הכי חשובים בחיים של כולנו. כשמתייחסים אליו ברצינות, מגלים פתאום שהוא יכול לקחת אותנו רחוק.

וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס, וואלה! NEWS בשיתוף לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully