וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 דולר ליום: קבלו הצצה למועדון למבוגרים הכי שווה באוסטרליה

8.5.2018 / 9:07

מועדון הנופש היחיד למבוגרים באוסטרליה נחנך החודש מחדש באי באלי וכולל סוויטות פאר, ברים ניידים, בריכות שוות ובעיקר: קוביית הקריסטל הענקית שכל אחד חולם להצטלם לידה. קבלו הצצה ל"אומוניה"

Revealing OMNIA Dayclub Bali

בכל שנה אלפי אוסטרלים נוהרים למועדוני היום של באלי, שם הם מפנקים את עצמם בקוקטיילים יוקרתיים, מאזינים למוזיקה מרגיעה וכמובן, נהנים מצילומי האינסטגרם הייחודיים. השבוע, ה"אומוניה" בבאלי הושק מחדש, והוא המועדון היחיד למבוגרים באי הזה. בדיוק כמו המועדון התואם לו בווגאס, האומוניה עוצב כמו מועדוני יום באירופה אך הוא מתעלה על כל מועדון אחר ביבשת, בטח בכל מה שקשור להנאה למבוגרים.

האומוניה, שבנוי על צוק בגובה 100 מטר ומשקיף על האוקיינוס ההודי, מתגאה בבריכות אינסופיות, עם ברים ניידים בתוכן, די ג'יי בינלאומי מנעים את הזמן ברחבה וישנן גם בקתות VIP שיש להן בריכות אישיות וזוהרות במיוחד.

אחת האטרקציות הגדולות בכפר הנופש הזה היא קוביית הקריסטל הענקית שיושבת מעל הבר המרכזי. מבנה הקריסטל הזה מיועד כדי לתפוס את קרני השמש ביום, הוא משנה את צבעיו והוא ממש, אבל ממש מגניב. המיקום המבודד של המועדון הזה, לוקח אותך הרחק משגרת היום הלחוצה ומוציא אותך למסע מהפנט, כאשר כולם רוצים לתפוס תמונה באינסטגרם על רקע קוביית הקריסטל הענקית.

כמה עולה כל התענוג הזה אתם שואלים? ובכן, כמובן שמדובר בבילוי לא ממש זול, אבל כזה ששווה את המחיר ואם אתם לא מלאים בכסף, כדאי לכם לבלות במועדון הזה אחרי סוף השבוע, כאשר ביום רגיל סוויטת VIP תעלה לכם 10,000 דולר "בלבד" ליום. מה אתם אומרים, שווה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully