וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצוב של המכונית הזאת מחביא מאחוריו סיפור גדול יותר

5.6.2018 / 7:50

בעולם שהופך להיות כפר גלובלי קטן, רק מתבקש שחברות רכב יעשו את המעבר הטבעי וישתלבו גם במדרכות, בבניינים ובחדרי האוכל. מתחמי Intersect הם דוגמה טובה לשילוב מוצלח בין מכוניות, תרבות ואנשים

מתחם Intersect של לקסוס, טוקיו. ShutterStock
מתחם Intersect של לקסוס, טוקיו/ShutterStock

ביקור בהרג'וקו הוא דבר שחייבים לעשות כשמגיעים לטוקיו. ברור שצריכים לקפוץ לאיזה מקדש או שניים, לדגום סושי איכותי ולעשות שופינג ברובע אקיהברה, אבל הרשו לנו להציע לכם אופציה נוספת לבילוי של כמה שעות בבירת יפן: מתחם Intersect של לקסוס.

שני מתחמי Intersect (זה שבטוקיו וזה שבדובאי) משקפים חדשנות טכנולוגית, עיצוב ונוחות - ערכי היסוד של לקסוס ומעבירים אותם מהכבישים למקומות אחרים. מדובר במקום מפגש שבו מצטלבים אנשים וסגנונות חיים: עיצוב ואדריכלות מתערבבים עם מזון ובידור ומתמזגים עם טכנולוגיה. ביקור במתחמים יכול להיות מהנה ומלא השראה גם עבור אנשים שלא מתעניינים בעולם הרכב, אבל כן נהנים מארכיטקטורה, אירוח, אוכל ואמנות טובה. הבילוי בהם הוא דרך מצוינת להתנתק לרגע מהמולת העיר, להיכנס לעולם אלגנטי ומוקפד כדי לחוות אטרקציה מסוג אחר, וליצור מעין UNPLUG במהלך הטיול.

מתחם Intersect הראשון הוקם בשנת 2013 אויאמה שבטוקיו, אזור שמאחד את כל הדברים הלוהטים ושמושך אליו אוכלוסיות צעירות שמעוניינות ליהנות מכל מה שיש לחיים להציע. הבחירה בטוקיו כעיר הראשונה שתארח את מתחמי Intersect כלל לא מפתיעה: בלקסוס מאמינים בחדשנות טכנולוגית, עיצוב ונוחות ואימצו את תרבות האירוח היפנית אומוטנאשי (omotenashi) שבאה לידי ביטוי במתן שירות אישי וייחודי, המותאם לצרכי הלקוח ומשלב ענווה והכרת תודה מתמדת על הזכות שניתנה לשרתו.

במתחם שבטוקיו, שמעוצב על בסיס העקרונות של לקסוס, כמה קומות ובהן אפשר למצוא ביסטרו מסוגנן שמארח שפים ותפריטים שיגרמו לכל פה להזיל ריר. כל תפריט מגיע עם תמה מסוימת. כך למשל בחודש שעבר הכין השף יוסקה סוגה תפריט שמאחוריו עמדה התמה "טיול רכב ביפן". המנות בתפריט כללו רכיבים שסוגה מצא בעצמו בזמן שטייל ברחבי יפן, אזור שבו מתקיימת תכניות של סמינרים ושיחות בהנחיית נואמים שמגיעים מכל התחומים כמו מנהלי אמנות, מוזיקאים ומעצבים שמעוניינים לספק השראה למאזינים וכמובן - קולקציית מוצרים בלעדית שמקדמת עיצוב וחדשנות ושעוצבה על ידי לקסוס במיוחד עבור מתחמי Intersect. המוצרים, אגב, לא קשורים ישירות לעולם הרכב וביניהם אפשר למצוא גם קולקציית כלי מטבח שתואמים לעיצוב המוכר של לקסוס.

בעקבות ההצלחה בטוקיו, הוקם מתחם Intersect נוסף והפעם במרכז העסקים הבינלאומי בדובאי, עיר המסמלת חדשנות עולמית והתקדמות. בלקסוס בחרו לעצב את המתחם בצורה שתרגיש לנוכחים כאילו הם נמצאים במקום שבין המשרד ובין הבית. מי שיבקר במתחם יוכל ליהנות מקפה טוב, לעבוד בחלל נוח וכמובן לסעוד במסעדה איכותית. ביקור במתחמים מאפשר לאנשים לחוות את הנהיגה ברכבי הפאר של לקסוס בצורה אחרת: בילוי במקום מעוצב שמעורר רגשות עזים.

ואגב רגשות עזים, החיבור של לקסוס לאמנות כולל גם את עולם המוזיקה. אחד השילובים המעניינים שיצר קמפיין make your mark של מותג היוקרה היפני הוא שיתוף הפעולה עם מארק רונסון, יוצר בעל שם עולמי. רונסון, מוזיקאי מצליח ואחד המפיקים המוזיקליים הבכירים בעולם, הוציא את אלבומו הראשון בשנת 2003 והפיק שירים לאלבומים של אמנים שונים כמייסי גריי, כריסטינה אגילרה, איימי ויינהאוס, לילי אלן ורובי ויליאמס. קמפיין make your mark הוא צעד מתבקש מצד יצרן מכוניות שרוצה להדהים; על הכביש, אך גם בתחום המוזיקה, האמנות והטכנולוגיה.בקמפיין, הזמין רונסון את אוהבי המוזיקה ליצור ולהפיק פסקול אישי שיהיה בן הלוויה המושלם שלהם לחוויית הנהיגה האולטימטיבית.

אם ביקור בטוקיו או בדובאי נשמע כמו חלום רחוק, קיימת אפשרות נוספת שבמסגרתה תוכלו ליהנות ממתחם Intersect. ליתר דיוק, בקרוב תהיה אפשרות נוספת: בלקסוס שוקדים על הקמת מתחם שלישי והפעם בניו יורק. בין ביקור בפסל החירות ואנדרטת בנייני התאומים, יהיה אפשר לקחת רגע של הפסקה, לצרוך קצת תרבות ואמנות וליהנות ממקום שמאפשר לאנשים לקבל השראה לשנות את העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully