וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר טוב ממלון": ככה נראית טיסה במושב המטוס הטוב אי פעם

24.12.2017 / 2:58

בידוד מוחלט משאר הנוסעים, ארוחות גורמה, מסכי טלוויזיה ענקיים - אלה רק חלק מהדברים שתמצאו בסוויטות המחלקה הראשונה החדשות של חברת התעופה של דובאי. מחיר התענוג: 8,000 יורו

אתר רשמי

בסרטון - ככה זה נראה בפרסומת

איחוד האמירויות, ובייחוד דובאי, ידועים בזכות הבניינים המפוארים והחנויות היוקרתיות שלהם וגם בשל חיי הלילה המשגשגים, אך זה עוד כלום לעומת מה שמציעה חברת התעופה הגדולה של האיחוד - אמירייטס (Emirates). החברה השיקה לאחרונה את סוויטות המחלקה הראשונה החדשות שלה, שעומדות לחלוטין לשנות את כללי המשחק בעולם תיירות התעופה ובעיקר לגרום לכם לקנאה עזה.

מדובר בתאים, סגורים ונפרדים משאר חלל המטוס, בגודל של 3.7 מ"ר, שמציעים פרטיות, ארוחות גורמה, תאורה מתחלפת ומסך טלוויזיה בגודל 32 אינץ'. התענוג הזה עולה בערך 8,000 יורו, כך שטוב שמישהו כבר בדק ו"אישר" את הסוויטות עבורנו, כדי שנדע האם כדאי לנו לפתוח את הארנק. "שפן הניסיונות" הוא כוכב היוטיוב, קייסי נייסטאט, שבילה בתא יוקרתי שכזה בטיסה בין בריסל לדובאי, והכריז כי "זהו מושב המטוס הטוב אי פעם".

עוד בנושא
גורו הטיסות מלמד: הטריקים שישדרגו אתכם למחלקה הראשונה
זה מה שדיילות באמת עושות בטיסה - ואתם לא רואים

ככה נראתה "נסיעת המבחן" של קייסי

"זה מרגיש יותר כמו מלון קטן ומאוד אלגנטי מאשר כמו מושב במטוס", סיפר קייסי, שמחזיק בבלוג יוטיוב מצליח מאוד (הסרטון שהעלה מהסוויטה גרף קרוב ל-6 מיליון צפיות). ברוב התאים יש חלון ומשקפות אישיות לצפייה בנוף, ובאלה הממוקמים במעבר יש "חלונות וירטואלים", המציגים נופים שהמטוס קולט באמצעות מצלמות אופטיות חיצוניות, כדי שגם הנוסעים האלה לא יפספסו דבר.

בנוסף, כל סוויטה כוללת מלתחה אישית, מקום אחסון פרטי לתיקים ואפשרות לשלוט בתאורה ובטמפרטורה באמצעות כפתור. "כמות המקום שיש לרגליים היא על גבול המגוכחת", אומר קייסי, "אפשר להכניס לפה משפחה קטנה". הוא בעיקר נדהם מהעובדה שמעבר למסך הטלוויזיה הענק, בתא יש גם Ipad - המאפשר תקשורת וידאו ישירה לאנשי הצוות.

פה קייסי בוחן את המחלקה הראשונה של "לופטהנזה"

"זה באמת כל מה שזה היה אמור להיות", סיכם הנוסע הנלהב, "זה כל מה שאי פעם רציתי". ג'רמי קלרקסון, שהיה מעורב בתהליך השקת הסוויטות, אמר: "ברצינות, התאים החדשים האלה טובים יתר מחצי מהמלונות שבהם שהיתי".

אז בפעם הבאה שתסבלו בטיסה מצרחות של תינוקות, מבעיטות במושב ומאוכל נוראי - תיזכרו איך זה נראה ביקום מקביל.

קייסי בחדר מלון יוקרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully