וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות אירוח יפנית על גלגלים: הצצה לחדשנות ולעוצמה של לקסוס LS 500 החדשה

18.3.2018 / 7:31

ספינת הדגל החדשה של לקסוס נחתה בישראל והיא מרהיבה מאי פעם. הדגם החדש משלב טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מרשים ונועז, יכולות ניהוג מעולות, תא נוסעים שכולו "מחלקה ראשונה" והרבה כבוד למסורת ולתרבות היפנית

אתר יצרן

הדור החמישי של ספינת הדגל, ה-LS 500, ממחיש יותר מכל את לקסוס החדשה במיטבה, עם עיצוב מרהיב שאי אפשר לפספס, יכולות גבוהות, וכעת גם מתן דגש לערכי יסוד מן התרבות היפנית. ספינת הדגל החדשה מבית לקסוס כבר בולטת בנוכחותה באולמות התצוגה של לקסוס והיא מציגה שיאים חדשים של פאר מתקדם בהשראת מסורת האירוח היפנית.

מותג לקסוס הושק בעולם לפני 28 שנים בדיוק, עם הצגת ה- LS הראשונה ובתוך זמן קצר המכוניות של לקסוס הפכו למבוקשות ביותר בזכות ביצוע מוקפד, אבזור עשיר, יחידות הנעה מוצלחות, מערך שירות מעולה ומעל לכל - רמת אמינות חסרת תקדים לסגמנט. מותג היוקרה היפני תמיד יצר אמת מידה חדשה בקטגוריה ומשך את ענף הרכב למעלה.

בלקסוס לא שוקטים לרגע על השמרים ובזכות קפדנות יתרה הטבועה במסורת היפנית ושדרוג מתמיד של ההיצע, תוצרי לקסוס מציעים הרבה יותר מרק אופציה אמינה ואיכותית מול המתחרות.

ה-LS 500 מציגה חיטובים מרשימים ועוצמתיים בתצורת סדאן-קופה עם קווים חלקים המשדרים יוקרה, וחזית בעלת נוכחות הכוללת גרסה מעוררת השתאות לרשת "שעון החול" שהפכה לסימן ההיכר של המותג, וכוללת במקרה זה לא פחות מ-5,032 זוויות וקימורים. בעיצובם ובכיוונם המושלם הושקעו לא פחות משישה חודשי תכנון.

לקסוס LS. אתר יצרן
100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות. לקסוס LS/אתר יצרן

ה-LS 500 החדשה בעלת ממדים נדיבים. היא נמתחת לאורך של 5.32 מטרים וכוללת בסיס גלגלים ענק של 3.12 מטרים - יותר מאשר בגרסאות בסיס הגלגלים הארוך של הדור היוצא ושל מכוניות היוקרה מגרמניה. עם זאת, בזכות שימוש בפלטפורמה מתקדמת חדשה, המשקל העצמי דווקא ירד בכ-100 קילוגרם. המשקל גם מחולק בצורה קרובה למושלמת בין הסרנים, לטובת יכולות דינמיות גבוהות, ומעניק חיבור יוצא דופן לרכב בגודל כזה בין האוחז בהגה למכונית. כל אלה יוצרים חוויית נהיגה מרגשת.

על ההנעה מופקדות שתי יחידות לבחירת הלקוח. הראשונה היא המערכת ההיברידית המתקדמת ביותר בעולם ה-Multi Stage Hybrid הכוללת מנוע V6 בנפח 3.5 בשילוב צמד מנועים חשמליים שיחד מפיקים 359 כוחות סוס, שמועברים דרך תיבת הילוכים מתוחכמת חדשנית לגלגלים ומאפשרים למכונית הפאר הגדולה לרשום 100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות בלבד.

השנייה היא גרסה במנוע בנזין עם צמד מגדשי טורבו, המפיק 421 כוחות סוס, שמועברים לגלגלים דרך תיבת הילוכים פלנטרית מהירה ובה בעת סופר חלקה, עם לא פחות מ-10 יחסי העברה המאפשרים לספינת הדגל להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך כ-4.9 שניות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לקסוס LS. אתר יצרן
רשימת האבזור אינסופית/אתר יצרן

המפגן המרשים של ה-LS 500 החדשה מגיע לשיאו בתא הנוסעים, כשלצד היוקרה המתבקשת האופיינית לסגמנט הוענק הרבה כבוד לעיצוב ולסגנון יפני וניתנה במה לאמנים מארץ השמש העולה ששילבו בו עיצובים ומלאכת יד יפנית ייחודית בפרטים שונים - ממשטחי העץ שבדשבורד, דרך דיפוני הדלתות ועד לתאורת האווירה בתא הנוסעים. אלה מציגים פרשנות מוטורית ל"אומוטנאשי", אמנות האירוח המסורתית של יפן.

מעבר לכך ניתן לפגוש ב-LS 500 שלל פינוקים עם מושבים הכוללים 28 מצבי כיוון, חימום, קירור ומסאז' שיאצו ובחירה בין ספסל מרווח מאחור לשתי כורסאות נפרדות עם אפשרויות כיוון רבות, הדום מתרומם לרגליים ואפילו מעבר למצב שכיבה בדומה למחלקה ראשונה במטוס.

רשימת האבזור אינסופית ובין היתר כוללת מערכת סאונד מהטובות בעולם מבית "מארק לוינסון" שמספקת סאונד תלת-ממדי מ-23 רמקולים המותקנים בכל פינה ברכב ומעניקה סאונד של אולם קונצרטים .

ה-LS 500 מגיעה עם מיטב מערכות הבטיחות האקטיביות הקיימות בשוק כסטנדרט בכל רמות האבזור כמו בקרת שיוט אקטיבית, בלימת חירום אוטונומית ובקרה אקטיבית לשמירה על נתיב השולטת בהגה. יש לה גם מערכת ייחודית חדשה שמסוגלת לבלום בעוצמה במקרה של הולך רגל שמתפרץ לכביש ולהסיט את ההגה כדי למנוע פגיעה, וכל זאת מבלי לחרוג מהנתיב בו נמצא הרכב.

אין ספק שהגעתה של ה-LS 500 החדשה למחוזותינו היא בשורה של ממש ללקוחות שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, בין אם הם מחפשים רכב עם תנאים מפנקים במושב האחורי וכעת, יותר מאי פעם בעבר, גם אם הם אוהבים לנהוג בעצמם.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus
  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully