וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לעשור הבא: לקסוס חושפת את הקונספט לרכב הפנאי העתידני LF 1 Limitless

29.1.2018 / 8:25

עם קווים דרמטיים, נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה וטכנולוגיה מעוררת חשק, לקסוס מספקת טעימה לספינת דגל עתידנית ומבטיחה, שגם ביום בו הטכנולוגיה תהיה ללא גבולות היא תשים את האדם במרכז

LF 1 Limitless של לקסוס. יחצ,
הדור הבא של רכבי הפנאי. LF 1 Limitless/יחצ

הביטו על הקווים הדרמטיים של הרכב בתמונות שלפניכם ודמיינו בנפשכם מתכת בנקודת ההתכה שלה הנוזלת על חרב חדה של סמוראי יפני. ה-LF1 קונספט שנחשף בתערוכת הרכב בדטרויט אמנם עוצב בתוכנות הדמיה במחשבי-על ופוסל לכדי רכב פנאי בגודל מלא בעזרת רובוטים מתקדמים, אך אותו ניגוד בין מתכת נוזלת לחרב יפנית מחודדת ונוקשה היוו את ההשראה לחיטובים המרהיבים. מכונית התצוגה של לקסוס משלבת בין קימורים בלתי שגרתיים, שיוצרים אפקט של זרימה מתמדת ללא גבולות, לבין זוויות לא שגרתיות המעניקות לו נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה.

לפני כשני עשורים לקסוס השיקה את ה-RX, הקרוסאובר הראשון של המותג, אשר גם היום בדורו הרביעי נחשב לאחד הדגמים המבוקשים של לקסוס ולאחד ממובילי סגמנט הפנאי-פרימיום, זאת על אף עשרות מתחרים שנוספו עם השנים. כיום לקסוס מציגה את ה-LF 1 Limitless - החזון שלה לדור העתיד של רכבי הפנאי ומספקת הצצה לאבולוציה של שפת העיצוב, הטכנולוגיה והחדשנות שנפגוש בשנים הבאות ברכבי מותג הפרימיום היפני. לקסוס תמיד בלטה בעיצובים נועזים וייחודיים, והנהיגה מהפכה עיצובית ושפה חדשה בעולם הרכב. ה- LF 1 Limitlessהוא המשך ישיר לאותו קו בו דוגלת החברה. מותג היוקרה היפני עיצב מכונית שאיש לא יוכל להתעלם ממנה בכביש.

לא משנה כמה הטכנולוגיה תתקדם, איזו רמה של נהיגה אוטונומית תושג בעתיד ועד לאן תגיע האינטליגנציה המלאכותית של מערכות המחשב בכלי הרכב - בלקסוס תמיד זוכרים שיש בני אדם עם רגשות, תשוקות ומאוויים במכונית, והמכוניות של לקסוס יפנו בראש וראשונה אליהם גם בעתיד. כן, גם בעידן ללא גבולות טכנולוגיים.

LF 1 Limitless של לקסוס. יחצ,
חטובה וחדשנית. LF 1 Limitless/יחצ

שילוב מרהיב של רכב פנאי ומכונית ספורט

עם ממדים נדיבים - אורך של יותר מ-5 מטרים, רוחב של כ-2 מטרים ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, ה-LF1 הוא קונספט לקרוסאובר עתידי שימוצב מעל ל-RX ויהיה מעין ספינת דגל של המותג בסגמנט רכבי הפנאי אשר תופס בעשורים האחרונים אחוזים גדולים והולכים משוק הרכב.

ה-LF 1 Limitless מציג עיצוב המשלב בין אלמנטים מעולם רכבי הפנאי לכאלה מסגמנט מכוניות הספורט והשרירים. כאמור, העיצוב הנועז של LF1 הוא המשך ישיר למהפכה העיצובית שלקסוס כבר התחילה. לפני מספר שנים מנכ"ל לקסוס הצהיר כי דגמי המותג לא יהיו משעממים יותר וכתוצאה מכך לקסוס עשתה מהפכה עיצובית שהתחילה ב-NX, המשיכה ב-LC וה-LS ומגיעה לשיא ב-LF1.

המכונית כוללת פרשנות עתידנית לסבכת שעון החול המאפיינת את דגמי לקסוס. כאן היא משתלבת עם תאורת לד מלאה, שתוחמת את קווי המתאר של הפרונט ויוצרת זרימה לאחור לפרופיל אתלטי. הקווים החלקים יוצרים מכסה מנוע ארוך, כנפיים תפוחות, חישוקי ענק, קו גג נמוך ומרווח גחון מרשים.

האחוריים לא שגרתיים אף הם וכוללים פגוש בעל נוכחות, יחידות תאורה הנמתחות מצד לצד וספוילר חצוי במרכזו המאפשר חיבור בין חלון הגג הפנורמי לחלון האחורי.

תא הנוסעים מרהיב וכולל קווים נקיים, מושבי ספורט מזמינים, מסכים אישיים ושליטה עצמאית על מערכת בקרת האקלים לכל אחד מהנוסעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
LF 1 Limitless של לקסוס. יחצ,
שמה את הנהג והנהגת במרכז. LF 1 Limitless/יחצ

ריגוש ועוצמה ללא גבולות

עמדת הנהג תוכננה ועוצבה בהשראת קוקפיט של מטוס עם צג מרכזי המכיל את כל המידע החשוב כשמצידיו צמד מסכים המחליפים את מראות הצד. כמו כן ניתן לציין מינימום כפתורים מיותרים כשהפעלת רוב המערכות מתבצעת על ידי חיישני בקרת מחוות. ה-LF1 יאפשר נהיגה אנושית ומבטיח להעניק ריגוש ועוצמה ללא גבולות, ובמקביל יציע גם מעבר לנהיגה אוטונומית מלאה ברגע שתחפצו בכך.

בשלב זה לקסוס לא מספקת יותר מדי פרטים בנוגע למערכת ההנעה של ה-LF1 אך מציינת כי כל האופציות אפשריות, ממנוע בנזין עוצמתי, דרך יחידת פלאג אין היבריד, מנוע חשמלי ועד למערכת תא דלק ההופכת מימן לאנרגיה - מערכת שטויוטה, חברת האם של לקסוס, היא היחידה שמציעה כבר כיום ברכב בייצור סדרתי.

בכל מקרה, בלקסוס רומזים שעד שנת 2025 כל רכבי המותג יהיו זמינים גם בגרסה חשמלית נטולת פליטות מזהמים ומבטיחים שהביצועים כמו גם היכולות הדינמיות יהיו מרשימים בכל קנה מידה.

אמנם מדובר ברכב קונספט, אך ניסיון השנים האחרונות מוכיח, שלקסוס מאוד רצינית בנוגע לרכבי התצוגה שלה וחלק לא מבוטל מהקונספטים (גם הקיצוניים ביותר שהציגה) הפכו לאחר מעט התאמות מתבקשות לדגמים בייצור סדרתי, כך שבהחלט יש למה לצפות.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus
  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully