וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה קטנה בעיר גדולה: מלונות הבוטיק המיוחדים בתל אביב

8.3.2018 / 7:07

הם תמיד מפתיעים, תמיד מפנקים ותמיד יידעו לקחת אתכם אל מחוזות אחרים - ואפילו זמנים אחרים. מלונות הבוטיק הקטנים והאינטימיים של תל אביב יספקו לכם את הבריחה המושלמת

מלונות תל אביב חוף הים חופשה מלון. ShutterStock
המלונות הגדולים מוכרים לכולם, המלונות הקטנים יוצרים חוויית נופש אחרת/ShutterStock

מלון. בוטיק. בתל-אביב. כל אחת מהמילים הללו מלטפת מעט את הדמיון, והשילוב ביניהן כבר מייצר את החשק לעזוב הכול ועכשיו. בדמיונכם אתם לוגמים יין משובח על גג מלון מפנק שמשקיף אל הדינמיקה התל אביבית מגבוה, בעודכם עטופים בכורסה מעוצבת ומנהלים סמול טוק עם זרים מהעולם הגדול או מחובקים על החצי השני שלכם. יש משהו שיכול להתחרות בכך?

ותכלס, גם אתם בעצמכם תל אביבים - אי אפשר להישאר אדישים לכל הטוב הזה. מלונות איכותיים, קטנים וממתקדמים מבחינת העיצוב והאבזור. אז הנה, רשימה לא מחייבת, לא מלאה - אבל בהחלט מפתה, של כמה ממלונות הבוטיק הכי שווים בעיר.

ברדיצ'בסקי: מסע בזמן, מסע בסטייל

מי שנכנס בפעם הראשונה למלון זה, ששמו המלא והרשמי הוא "הוטל B ברדיצ'בסקי", ייתקל בראש ובראשונה בהמון סטייל. עוד לפני החדרים, הלובי וחוויית האירוח, המלון הזמן טומן בחובו כמוסת זמן יפהפה: הבר שלו, העונה לכינוי Bellboy. צעד פנימה, ואתם במסע בזמן אל זמנים אחרים - הסגנון, המוזיקה, וילונות הקטיפה, הקוקטיילים השנונים.

המלון מאכלס 23 חדרים וסוויטה אחת המעוצבים בסגנון אירופי קלאסי מתוחכם ומעוטרים בפרטי אמנות מעוררי השראה. הוא שוכן ברחוב הנושא את שמו, מרחק נגיעה משדרות רוטשילד, שתאפשר לכם להשלים את הבילוי האורבני בגדול, במיוחד אם אתם עכברי כפר נלהבים.

מלון בוטיק נווה צדק: בין הגג לגן

נדמה שאין מיקום הולם יותר למלונות בוטיק מאשר לב השכונה התל אביבית הראשונה מכולן, מקום שמושך אליו תיירים ומבקרים רבים המתענגים על האווירה ועל התפאורה העירונית המקומית. המלון הקטן, הסמוך למוקדי התרבות של נווה צדק ובמרחק לא גדול מהים, מציע חמש סוויטות שעוצבו בבניין היסטורי. באופן זה, עיצוב הפנים מתכתב עם ימי העבר, מבלי לוותר על חידושים טכנולוגיים מתקדמים. ומסתבר שאלו וגם אלו חיים בשלום זה עם זה, ויוצרים הרמוניה אינטימית. בדיוק קמה שהייתם מצפים ממלון בוטיק קטן.

ואם אתם רוצים ללכת עד הסוף, ההמלצה שלנו: סוויטת הגג, שמשתרעת על פני 120 מ"ר וכוללת מרפסת גדולה, ג'קוזי, סאונה רטובה ומיטת עיסוי. הסוויטה תפוסה? לכו על סוויטת הגן, שלה גינה קטנה וחמודה, ג'קוזי זוגי וחדר רחצה שמרוצף באבנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוויטת הגג במלון בוטיק נווה צדק. אתר רשמי
סוויטת הגג במלון נווה צדק/אתר רשמי

מלון סינמה: החיים בסרט

ישראל אינה משופעת ב"מלונות נושא", וכאשר נתקלים באחד כזה - השמחה גדולה. במיוחד כאשר מדובר במלון שכל-כולו מחווה לעולם הקולנוע.

ככה זה כשאתה קם על חורבות קולנוע "אסתר" המיתולוגי. זה פשוט מחייב. המלון הוותיק והמיוחד הזה, שנולד כבר בשנת 2001, מאכלס שפע מפעים של מוטיבים מעולם הקולנוע, השזורים בחוכמה בחדריו ובחלליו הציבוריים: ממכונות הקרנה גדולות ועד כרזות של סרטים היסטוריים.

המלון, הנושק לכיכר דיזנגוף, כולל 83 חדרים, ועיצובו דרמטי ומעורר סקרנות, לא רק בזכות הפריטים הקולנועיים, אלא גם בשל צבעי השחור-אדום המעטרים אותו. והגג. אתם לא תרצו לוותר על הגג שטובל בסצנה האורבנית של מרכז העיר.

מדרגות מלון סינמה בת"א. וויקיפדיה - tomer eliash, מערכת וואלה! NEWS
תפאורה מושלמת לחופשה אורבנית. מלון סינמה/מערכת וואלה! NEWS, וויקיפדיה - tomer eliash

בראון TLV: קסם זוגי

היה היה מלון בראון, אחד יחיד ומיוחד - וכיום מדובר כבר ברשת של מלונות בתל אביב ובירושלים. אבל למרות הגדילה הזו, הניחוח הבוטיקי לא פג, אלא אפילו להיפך. בעינינו, המקסים מכולם הוא המלון הראשון ברשת: Brown TLV, שאהוב במיוחד על תיירים אניני טעם.

בלב העיר, בין נווה צדק למדרחוב נחלת בנימין (ובמרחק הליכה סביר מהים), ממתינים לכם 30 חדרים מסוגננים לעילא, אבל בעיקר בר גדוש בסטייל וגג שיזוף שלא תוכלו להיפרד ממנו, גם בחורף. למעשה, זה הכי חו"ל שתוכלו לקבל בשכונה התל אביבית הזו, ואם תרצו להגדיל, תוכלו להתפנק עם עיסוי זוגי רומנטי בספא המעוצב. ואפשר סתם לרבוץ בג'קוזי שעל הגג, תחת כיפת השמיים התל אביביים.

מלון בראון ביץ' האוס. אסף פינצ'ק וסיוון אסקיו,
חדרים מסוגננים ואווירה של חו"ל במלון בראון/אסף פינצ'ק וסיוון אסקיו

הוטל מונטיפיורי: פריז זה כאן

לפעמים, אפשר להאמין לקופירייטרים. כי הקופירייטר שתיאר את "הוטל מונטיפיורי" כמלון פריזאי קטן ומטופח - ידע על מה הוא מדבר. כאן, האלוהים הפריזאי מצוי בפרטים הקטנים - ממנורות הקיר שמפיצות אור מדויק במרחב הציבורי ועד לבחירת הספרים המשובחת שממתינים לכם בכל אחד מ-12 חדרי המלון. ולא מדובר בערימת ספרים מקרית ליד המיטה, אלא בספריות מרשימות ועמוסות כל טוב, התופסות לעתים קיר שלם בחדר.

כאן, במרחק קצרצר משדרות רוטשילד, תגלו גם מסעדה צרפתית משובחת, עם מנות שמספקות טוויסט לעבר הקולינריה הווייטנמית. אל תחמיצו את הבראנץ' המצוין המוגש פה. פינוקים נוספים כוללים מעסים וטיפולי יופי בחדר, סיור עירוני עם מדריך פרטי ועוד. והכל אינטימי לעילא, בדיוק במינון הנכון. הפרטים הקטנים, כבר אמרנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוכל הוא חלק מחוויית החופשה. הוטל מונטיפיורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון פולי האוס: להתחיל מגבוה

בלב כיכר מגן דוד מתרומם מבנה הבאוהאוס המוכר והמעוגל, שנולד בתחילת שנות השלושים של המאה שעברה. כיום הוא משכן את מלון פולי האוס, מרשת בראון. אבל בואו נתחיל מלמעלה, מהגג. על אותו גג, שזכה לשיפוץ מקיף, נמצאת "בריכת אינסוף", מהסוג שנראה כמתמזג עם העולם. לצד בר מדליק, ספא מענג ושאר פינוקים. במלון 40 חדרים וגם סוויטות שצורתן מעוגלת, בזכות המבנה החיצוני של הבניין האייקוני. ובכלל, כדאי לדעת כי על עיצוב המלון ניצח לא אחר מאשר המעצב הבינלאומי כארים ראשיד, הנחשב לאחד המעצבים המשפיעים בעולם.

בריכה מלון פולי האוס בתל אביב. אסף פינצ'וק, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה של מלון פולי האוס/מערכת וואלה! NEWS, אסף פינצ'וק

נורמן: שנות ה-20 העליזות

נורמן, הוא בשמו הרשמי "דה נורמן", הוא אי של רומנטיקה ויוקרה מעוצבת שמפיצה ניחוחות ורמזים לימי תחילת המאה שעברה. הלוק הנוסטלגי של שנות ה-20 העליזות טומן בחובו מסעדה מצוינת, בריכת שחייה, ספא, בר מסוגנן בסגנון אנגלי, חדר כושר וגם חדר ישיבות, אם אתם ממש חייבים לעבוד. ואתם בהחלט לא חייבים.

המלון שוכן בשני מבנים היסטוריים צמודים ברחוב נחמני, ותוכלו לבחור מבין לא מעט סוגי חדרים בגדלים שונים, לצד סוויטות שמתהדרות בשמות שמסיעים את הדמיון. "סוויטת המלך אלברט" למשל. האם אפשר להתנגד לשם כה מפתה?

ואם כבר פיתוי, אתם בהחלט לא תרצו לוותר על רביצה מענגת בגן קסום וחבוי מן העין, שישכיח מכם את העולם. בקטע טוב כמובן.

סוויטת דופלקס במלון דה נורמן. אתר רשמי
סוויטת הפנטהאוס במלון דה נורמן/אתר רשמי

לילי אנד בלום: מסע בזמן

חשבתם ששנות ה-20 היו עליזות? הגיע הזמן להתקדם בזמן, אל שנות ה-30. כאן, במלון ששמו מרמז על מיקומו (רחוב לילנבלום), במרחק נגיעה משדרות רוטשילד מצד אחד, חוף הים מצד שני ושפע של ברים ומקוות בילוי מצד שלישי - תגלו אווירה ידידותית להפליא ועיצוב שיכניס אתכם למצב רוח נינוח במיוחד. בעיקר בזכות הלוק הווינטאג'י המוקפד. יש בו מרפסת גדולה שבה מוגשת ארוחת בוקר, וגם מרפסות חביבות בכמה מן החדרים. בקיצור, זהו יופי של מקום להימלט אליו לאחר יום גדוש בפעילות אורבנית סוערת.

המלון ברחוב מנדלי

אז איפה שוכן המלון ברחוב מנדלי? זוהי שאלה רטורית, אבל בכל זאת - לא רבים מכירים את הרחוב החבוי הזה, רחוב מנדלי מוכר ספרים, שמציע מצד אחד אווירה אינטימית, ומצד שני - קירבה למוקדי הבילוי וחוף הים. במלון 66 חדרי אירוח נעימים ושלווים, במספר גדלים וסגנונות, אבל בעינינו, חדרי הלופט הם המנצחים, בזכות החלונות הגדולים וחדרי הרחצה שנטועים בהם.

ואם אתם ממש רוצים להרגיש כמו תיירים, אתם מוזמנים להצטרף לטיולים היומיים שמציע המלון לאורחיו בירושלים, בנצרת ובמקומות נוספים בארץ. במלון פועלת מזה כשלוש שנים מסעדת "משייה" הטרנדית, שמציעה מנות ישראליות שורשיות עם פרשנות יצירתית.

מרקט האוס: כמו סיפורי אלף לילה ולילה

עיצוב כה מעורר השראה כבר מזמן לא פגשתם. באחריות. בין סמטאות "השוק היווני" הטרנדי שבשוק הפשפשים ביפו, שכבר מזן הפך למוקד משיכה לילי פופולרי, מצוי אי מקלט בוטיקי. הקסם העיצובי יפגיש אתכם על ערבוביה מלאת קסם של תצלומי דיוקנאות מקומיים, תריסי עץ של פעם, מאווררי עץ נהדרים ושפע של פריטים שחיים בהרמוניה זה עם זה.

במלון 44 חדרי אירוח, אבל ההפתעה הגדולה ממתינה לכם בלובי, בדמות רצפת זכוכית שקופה שתחתיה מתגלה אוצר ארכיאולוגי: שרידי קאפלה מהתקופה הביזנטית. להשלמת החוויה העירונית, כדאי לדעת כי לאורחי המלון ממתינים אופניים ללא תשלום.

חדר לופט במלון מרקט האוס. אתר רשמי
חדר לופט במלון מרקט האוס/אתר רשמי

CUCU: צעיר, תוסס ובועט

לעתים, ההגדרה של מלון בוטיק היא בעיני המתבונן. הוא תמיד יהיה אינטימי, אבל יש מי שיתווכח על הסגנון והלוק הכללי. בעינינו, מלון CUCU שברחוב דיזנגוף, הוא "בוטיק לצעירים". הוא מדליק מבלי להתאמץ ולהיות כזה, עיצובו יצירתי, שובב, אפילו בועט פה ושם, והוא בעיקר ממוקם באופן מושלם: בטבורו של הרחוב שכל הזמן משנה את פניו.

במקום 32 חדרים, כולל סוויטת סטודיו אחת, וגם חצר פנימית שכיף להימלט אליה מהמולת הרחוב. ויש פה אפילו ספא מפנק במיוחד. עוד במקום: גישה חופשית למכון הכושר "ג'ימי" הסמוך, אופניים בחינם וארוחות בוקר שמוגשות בבית הקפה "קסטל" הצמוד.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully