וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה ב-2,000 דולר ומלון בקצה העולם: למי שיכול להרשות לעצמו להתנתק

9.5.2018 / 8:03

לברוח ולהתנתק מהשגרה זה החלום של כולם, אבל לא כל אחד יכול לממש אותו, רק אנשים אמידים יכולים להרשות לעצמם לחוות unplug - חוויית התנתקות שמשלבת יוקרה, אלגנטיות ופינוק. אז בואו ניקח את המטוס הפרטי הדמיוני, נכבה את הסלולרי ונטוס כדי להתנתק מהכול ולהיטען מחדש

כולם רוצים לחיות טוב. ליהנות מאוכל טוב, מכונית מפנקת, חופשה חווייתית, עבודה מרתקת. בשנים האחרונות קצב החיים הופך ליותר ויותר אינטנסיבי, לכן האנשים שחיים טוב דוהרים על טרנד חדש - הניתוק.

קחו למשל את סוגיית הנופש. בחירה במלון שאוסר על הכנסת מכשירים סלולריים מעידה על כך שאתה יכול לצאת לחופשה אמתית, ולא תמיד צריך להיות מחובר ו/או זמין, כי אתה יכול להרשות לעצמך את הניתוק. האם הזמן שלנו באמת שייך לנו או שאנחנו מעבירים אותו בין מחויבות אחת לאחרת? הניתוק, עושה רושם, הפך לפריבילגיה שרק מעטים נהנים ממנה כמו שצריך ויודעים לעשות unplug, כלומר לשלב בין יוקרה, סטייל ושקט. מדובר באנשים האמידים, אשר נעים בקלילות בתוך עולם אלגנטי ומפנק.

אבל למה לטפס לפסים פילוסופיים, כשאפשר פשוט להוציא את הארנק ולהתנתק מכל העולם כמו שצריך?

לארוז לבד ואז לדהור על מנצ'יז לבד גם כן

הדרך להתנתקות לא עוברת בצ'ק-אין של אל על, אלא במטוס מנהלים פרטי, איתו אפשר לצאת מהארץ בקלות ובנינוחות. לטוס לכל יעד שנחפוץ בשקט בשלווה לבד, עם שירות אישי ומפנק, השאלה היחידה היא רק לאן לבקש מהטייס לקחת אותנו. אחת האופציות הטובות היא ניו יורק. אחרי שנוחתים בניו יורק, קופצים למסעדת "Industry Kitchen" ושם נהנים מפיצה משפחתית בינונית שעולה בסביבות ה-2,000 דולר.

כן, זו פיצה שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. איך זה קרה? ובכן, בין היתר כי היא מצופה בעלי זהב ונהנית מתוספות כמו קוויאר ועלי כותרת אכילים. הדבר היחיד שמבאס בפיצה הזו הוא העובדה שצריך להזמין אותה יומיים מראש.

יעד אחר, לא פחות מרתק, הוא מקסיקו. שם, ב-"Grand Velas Los Cabos Resort" אפשר ליהנות מטאקו קטן וקומפקטי שבו בשר בקר, גבינת ברי עבשה ומעולה, פתיתי זהב, גרגרי קפה וכמובן - קוויאר. כל הקסם הזה, ו"בכל הקסם הזה" אנחנו מתכוונים לחתיכת טאקו אחת, עולה רק 25 אלף דולר. בקטנה.

פיצה מצופה זהב של מסעדת "Industry Kitchen", ניו יורק. http://industry-kitchen.com/, אתר רשמי
פיצה מצופה זהב של מסעדת "Industry Kitchen", ניו יורק/אתר רשמי, http://industry-kitchen.com/

המלון שמשחק מחבואים

וכעת, בואו ניקח את החגיגה הזו צעד אחד קדימה. ניתוק מהסביבה המוכרת דרך מקום שכוח אל ומפנק כאחד. "Nimmo Bay Wilderness Resort" בקולומביה הבריטית שבקנדה, הוא אתר נופש סופר-יוקרתי שהגישה אליו אפשרית רק בעזרת מסוק או סירה פרטית. חבוי בין יערות ומערות, "Nimmo Bay Wilderness Resort" מאפשר לחוות את הטבע מקרוב אבל בחוויה הכי יוקרתית שאפשר. בין טיולים בטבע שמאפשרים מעקב אחרי חיות, שיט קיאקים או טראק נוח לקראת בהייה במפלים מדהימים והכול במקום מבודד - שם בהחלט אפשר להתנתק מהכול ולהתחבר לטבע ולעצמך. זו חוויית unplug מלאה ומפנקת.

יעד אחר, קצת יותר קרוב הוא גשטאד שבשוויץ המציעה אף היא מקום מקלט לעשירים ולמפורסמים שרוצים חוויה ייחודית שקטה הרחק מההמון. ב-walig hut תוכלו לאכול ארוחת ערב יוקרתית בבקתה שנבנתה ב-1786 וכמעט לא שופצה מאז. החלודה, כך נראה בתמונות, אותנטית לחלוטין. השף יציע ארוחת שלוש מנות שתוגש לרגל הנופים המדהימים של הרי האלפים. טעים זה בטוח יהיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המכונית שהופכת את הדרך לחוייה של התנתקות

האיכות שבניתוק באה לידי ביטוי גם בכביש, בין היתר בנסיעה ברכבי לקסוס. קחו למשל את לקסוס LC500 ההיברידית. רכב ספורט יוקרתי, אבל ההנעה עם מערכת היברידית, שבה המנוע החשמלי נטען בזמן הנסיעה ללא צורך בטעינה מרשת החשמל בזכות מערכת ה-Self Charging Hybrid. אז אם מישהו מחפש פינוק, קלות הפעלה וחוסר תלות, שיטת הטעינה הזו סוגרת את הפינה. כך בתדלוק אחד ניתן לנסוע מעל ל-800 ק"מ ויותר לכל מקום שתחפצו בנוסף לכך, המערכת ההיברידית מעניקה חוויית נהיגה שקטה ונעימה היא מנתקת את הנהג מכל מה שמתרחש סביבו בכביש. כלומר אפשר לצאת לדרך ליעד המדהים הבא בנסיעה במכונית, שכל ערכיה ומאפייניה תואמים את תורת הניתוק היוקרתי.

לקסוס LC500 במבחן דרכים. אתר יצרן
בתדלוק אחד ניתן לנסוע מעל ל-800 ק"מ ויותר ולחוות נהיגה שקטה ונעימה. לקסוס LC500/אתר יצרן

העושר נשאר במשפחה

ומה אם כן מתחשק לכם חברה? סוכנות הנסיעות "Black Tomato" מציעה נופשים יוקרתיים ואקסקלוסיביים, שמותאמים ליחידים ומשפחות בעלי ממון. קחו למשל את חופשת הסקי האינטנסיבית, שנראית מושלם כשמסתכלים על הלוקיישן שלה: בתוך שמונה לילות, הנופש הלא-ממש-ממוצע יבקר בלא פחות משלוש מדינות שונות ויגלוש בהן להנאתו. המדינות? ארגנטינה, צ'ילה וניו זילנד. התחבורה? מטוסים, מסוקים ורכבים פרטיים. הלינה? סוויטות ובקתות שמאובזרות בכל מה שלא באמת צריך אבל כל מה שהופך את החיים לטובים יותר.

אם סקי זה לא הקטע שלכם, בינתיים, עד שאזהרות המסע לישראלים לגבי אינדונזיה ייעלמו, אפשר לרייר על החופשה המשפחתית, שכוללת שיט ולינה ביאכטה אינדונזית פרטית צוות שכל תפקידו לשרת אתכם, ריצה בחופים לבנבנים וביקור בפארק לאומי פלוס מסלולי הליכה עם נופים עוצרי נשימה. העלות? בואו נאמר שאנחנו מדברים באזור השש ספרות.

אז זה לא שאי אפשר להתנתק ולהתחבר לעצמך בלי הרבה כסף, אבל זה לא תמיד כל כך פשוט ולא תמיד אנחנו יכולים להרשות זאת לעצמנו.

עד אז אפשר תמיד לחלום למשל על חופשה אקזוטית ביאכטה מפוארת.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully