וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנסיעת החלומות שחושפת את הקסם של תל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus, וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

22.7.2018 / 7:41

גיא הוכמן, רמת גני במיל', ממשיך לחקור את סודות הסיטי של תל אביב בעזרת ה-CT, והחליט לאסוף את אושיית הרשת והאופנה מור סילבר, שהיא במקרה גם אימא מגניבה ותל אביבית 100%, לסיבוב עירוני. זה התחיל באיחור אופנתי, המשיך בקטילה אופנתית ונגמר בחניה בסטייל

צילום מסך

הפקה: YY הפקות

מה יש בה בתל אביב שכל כך ממגנט? מהם הסודות של העיר ללא הפסקה שגורמים לכולם לרצות להיות בה ללא הפסקה. גיא הוכמן, רמת גני במיל', ממשיך לחקור את סודות הסיטי בעזרת ה-CT, והחליט לאסוף את אושיית הרשת והאופנה מור סילבר, שהיא במקרה גם אימא מגניבה ותל אביבית 100%, כדי לצאת לסיבוב עירוני.

טוב, ברור שמור איחרה, בכל זאת, היו לה צילומי אופנה, אבל זה לא היה הרגע היחיד שהיא ייבשה את הוכמן, כי כשהוא התחיל לדבר איתה על אופנה, הוא מיד קיבל כמה, ממממם, בואו נאמר טיפים, על האופן שבו הוא מתלבש. מור יותר התרשמה מהלקסוס היוקרתית מאשר מהבייסיק סטייל של הוכמן, ובעיקר גילתה מכונית שיכולה להתאים לה כאימא כמו כפפה ליד. אז היא עברה למושב הנהג ולא נתנה לגיא לנהוג יותר. וכשהייתה צריכה להחנות, האתגר הזה היה פשוט...טוב, צפו ותראו איך בכמה סיבובים של ההגה היא העמידה את הלקסוס במקום הנכון.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus, וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully